Klanttevredenheidsonderzoek HPG Hoveniers

 

U als klant staat bij HPG centraal in de bedrijfsvoering. Wij stemmen onze manier van werken af op uw wensen en planning. En om te controleren of u dit zo ook ervaart, hebben we een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.

Beleid: service en kwaliteit

Al vanaf de oprichting van ons bedrijf, inmiddels al weer 19 jaar geleden, geven wij zoveel mogelijk service aan onze klanten. Wij instrueren al onze medewerkers hoe zij zo klantvriendelijk en servicegericht mogelijk hun werkzaamheden kunnen uitvoeren. Daarnaast stellen we hoge kwaliteitseisen aan onze eigen diensten en producten.

klanttevredenheidsonderzoek onder zakelijke klanten

Natuurlijk is het heel belangrijk om te weten hoe onze klanten onze service en kwaliteit ervaren. Dan kunnen we gericht bijsturen als dat nodig mocht blijken. Daarom heeft HPG een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder onze zakelijke klanten, te weten: bedrijven, vastgoedbeheerders, woningbouwverenigingen, instellingen en overheden. Wij hebben hiervoor uitsluitend opdrachtgevers benaderd waar we al langere tijd mee samenwerken, omdat deze klanten een goed beeld hebben van onze manier van werken.

Uit de uitkomsten van het onderzoek blijkt, dat onze klanten onze werkwijze zeer waarderen. Maar natuurlijk blijft HPG er altijd naar streven om, waar mogelijk, de service en kwaliteit nog verder te verhogen.

Klik op de link hieronder voor een verslag van de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek.

https://www.hpg-hoveniers.nl/downloads/review-hpg-hoveniers.pdf

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Link to Contact Page